نشست صمیمی روسای پژوهش و فناوری پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و پالایشگاه آبادان

رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در بازدیدی از واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این واحد قرار گرفت. حمید عبدلی به همراه خانم مهندس گودرزی روز دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه در نشست صمیمانه با یوسف شمسائی؛ رئیس واحد پژوهش و فناوری و مسعود نعمت‌الهی؛ کارشناس پژوهش پالایشگاه آبادان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، هدف از این بازدید را تعامل بیشتر دو واحد پژوهشی در جهت ارتقای کیفی و کمی پروژه‌های پژوهشی عنوان کرد. مهندس عبدلی، آشنایی با بخش‌های مختلف پورتال واحد پژوهش و فناوری پالایشگاه آبادان را از دیگر برنامه‌های این بازدید برشمرد و اظهار داشت: واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان تنها واحد پژوهشی در بین پالایشگاه‌های نفت کشور می‌باشد که موفق به راه‌اندازی پورتالی مستقل و فعال شده است.

در این نشست مهندس شمسایی ضمن خوشامدگویی به میهمانان با بیان اینکه تسهیل در روند مصوب نمودن پروژه‌های پژوهشی می‌تواند عامل مناسبی در جهت افزایش فعالیت واحدهای پژوهشی در سطح پالایشگاه‌های کشور باشد. وی در خصوص پورتال واحد نیز تاکید کرد: این پورتال نتیجه پیگیری‌ها و زحمات چندین ساله همکاران در واحد پژوهش و فناوری و به‌ویژه مهندس نعمت‌الهی جهت اخذ مجوزهای لازم مرتبط با راه‌اندازی و ارتقای کیفیت و کمیت مطالب آن است.

در ادامه مهندس نعمت‌الهی با تشکر از همکاران اداره روابط عمومی پالایشگاه آبادان که در خصوص راه‌اندازی پورتال همکاری صمیمانه‌ای داشته و دارند اظهار داشت: امروزه نقش ارتباطات و تبادل اطلاعات در دستیابی به موارد در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین روش ممکن، بر کسی پوشیده نیست و در همین راستا واحد پژوهش و فناوری پالایشگاه آبادان جهت تبادل اطلاعات علمی و دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام به راه‌اندازی پورتال این واحد نموده است.

در پایان، نمایندگان پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با توضیحات حمزه پارسی‌نژاد؛ متصدی سایت پالایشگاه آبادان، با بخش‌های مختلف پورتال واحد پژوهش و فناوری، قابلیت‌ها و امکانات آن آشنا شدند.