به مناسبت هفته پژوهش پورتال واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان راه‌اندازی می‌شود

مدیر سایت پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان گفت: به مناسبت هفته پژوهش پورتال واحد پژوهش و فناوری این شرکت راه‌اندازی می‌شود.

مهندس مسعود نعمت الهی اظهار داشت: بدون شک یکی از مهمترین و اساسی ترین عوامل نیل به پیشرفت ، ترقی و توسعه همه جانبه ، تحقیق ، پژوهش و اندیشه برتر است. سرمایه گذاری و برنامه ریزی در امر پژوهش و ترویج علم از جمله ملزومات تحقق این امر مهم می باشد که اجرا و رعایت این برنامه ها قطعاً هر کشوری را به سر منزل واقعی خود در عرصه بین المللی و توسعه داخلی خواهد رساند. چرا که اصولاً پیشرفت و توسعه رابطه مستقیمی با تحقیقات ، فناوری و پژوهش دارند و سرمایه گذاری در این مسیر می تواند ضامن ترقی و توسعه باشد.

وی افزود:  به این منظور واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان ، جهت تبادل جریان اطلاعات علمی و دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام به راه اندازی پورتال این واحد نمود.

نعمت الهی در ادامه بیان داشت: در این سایت اطلاعات مربوط به طرح‌های پژوهشی، اولویت های پژوهشی مورد نیاز ، مقالات، همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی، کتب علمی منتشر شده ، اطلاعات مربوط به پروژه های دانشجویی، اولویت های دانشجویی مورد نیاز ، تمام فرم‌های مربوط به صنعتی شدن پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی  ، فرم های حمایت از فعالیت های علمی کارکنان پالایشگاه و ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای پژوهشی واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت آبادان در آن قابل دسترسی است.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد پژوهشگران ، محققین ، اساتید دانشگاه و دانشجویان عزیز با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی از خدمات آن استفاده مطلوب را برده و ما را در رسیدن به اهداف خود یاری رسانند.